imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Odstartujte nový rok efektivně!

Aplikace, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů.

Tento příspěvek nebyl aktualizován více než rok. Berte prosím na vědomí, že obsah můžete být zastaralý.

6 nových reklam na iphone

6 nových reklam na iPhone


Apple to myslí s propagací iPhonu 7 opravdu vážně: právě vydal šest nových videí oslavujících fotoaparát iPhonu 7 Plus. One Night – Shot on iPhone 7 série pokračuje a dostalo se i na vtipné reklamy pro Portrait mód.

Apple používá stejný koncept reklam stále dokola, ale s takovou kreativitou, že by se mohla vyučovat na školách. Mají například kampaň s názvem One Night, ve které Apple ukazuje, jak si fotoaparát iPhonu 7 Plus stojí v nedostačujícím světle, do ulic světa tedy vyslal pouze s iPhonem v ruce několik fotografů.

Ty nejlepší takto vzniklé fotografie jsou poté použity na billboardech a dalších reklamních poutačích ve 25 zemích, na kterých dokazuje, co fotoaparát s aperturou f1.8 a objektivem o šesti čočkách v nových iPhonech dokáže. Pár dní po zveřejnění těchto fotografií vydal Apple minutové video pod názvem One Night – Shot on iPhone, ve kterém jsou dané záběry vyobrazeny s hudbou dokreslující atmosféru.

V podstatě poté video přestříhali a přidali nějaké nové záběry. Nápadem bylo vytvořit 16 sekund dlouhé video z každého města. Aktuální série nám tak dá nahlédnout pod pokličku měst Johannesburg, New York, Šanghaj a Tokio; jelikož ale byli One Night fotografové v celkem 15 městech na 6 kontinentech, určitě můžeme očekávat další videa ze všech jejich lokací.

Naším nejoblíbenějším videem je to z Šanghaje, nicméně i ta ostatní jsou úchvatnou podívanou. Jedinou vadou na kráse bylo stopnutí videa v nesprávnou chvíli, díky čemuž jsme si všimli jednoho malého detailu. Jak všichni ví, fotografie jsou trochu upravovány v post-produkci a na tom není nic špatného. To stejné platí samozřejmě i pro záběry z videa a ani to nic neubírá na schopnostech iPhonu a jeho fotoaparátu. Nicméně jeden malý detail mohl celou autenticitu kampaně trochu podrazit:

6 nových reklam na iphone

Je to tak. Podle tohoto oznámení bylo na iPhone 7 Plus vyfoceno jen NĚKOLIK fotografií a v kampani byly využity i další přístroje a aplikace. To se dá interpretovat všelijak. Několik může znamenat 2 až nekonečno, další přístroje mohou znamenat vše od selfie tyče po DSLR fotoaparát za miliony dolarů a „další aplikace“ mohou zahrnovat například Photoshop.

Nic tedy není úplně jasné, můžeme ale doufat, že většina dosavadních záběrů pochází přímo z iPhonu 7 Plus, protože od obálky časopisu Billboard, víme, že i tak malinkatý objektiv dokáže úžasné věci.

6 nových reklam na iphone

Když už jsme u toho, ve zmiňovaném článku jsme si představili také dvě nové reklamy na Portrait mód a nyní byly vydány další dvě. Koncept je stejný: všechny portréty budou s Portrait módem lepší než bez něj. Z dědečka vyprávějícího vtip se stane nestárnoucí vypravěč a špinavá postranní ulička se promění ve svérázný bulvár. Úžasné.

Zdroj: 9to5mac

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!