imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budoucnost je tady!

Apple představil iPhone X

6 nových reklam na iphone

6 nových reklam na iPhone


Apple to myslí s propagací iPhonu 7 opravdu vážně: právě vydal šest nových videí oslavujících fotoaparát iPhonu 7 Plus. One Night – Shot on iPhone 7 série pokračuje a dostalo se i na vtipné reklamy pro Portrait mód.

Apple používá stejný koncept reklam stále dokola, ale s takovou kreativitou, že by se mohla vyučovat na školách. Mají například kampaň s názvem One Night, ve které Apple ukazuje, jak si fotoaparát iPhonu 7 Plus stojí v nedostačujícím světle, do ulic světa tedy vyslal pouze s iPhonem v ruce několik fotografů.

Ty nejlepší takto vzniklé fotografie jsou poté použity na billboardech a dalších reklamních poutačích ve 25 zemích, na kterých dokazuje, co fotoaparát s aperturou f1.8 a objektivem o šesti čočkách v nových iPhonech dokáže. Pár dní po zveřejnění těchto fotografií vydal Apple minutové video pod názvem One Night – Shot on iPhone, ve kterém jsou dané záběry vyobrazeny s hudbou dokreslující atmosféru.

V podstatě poté video přestříhali a přidali nějaké nové záběry. Nápadem bylo vytvořit 16 sekund dlouhé video z každého města. Aktuální série nám tak dá nahlédnout pod pokličku měst Johannesburg, New York, Šanghaj a Tokio; jelikož ale byli One Night fotografové v celkem 15 městech na 6 kontinentech, určitě můžeme očekávat další videa ze všech jejich lokací.

Naším nejoblíbenějším videem je to z Šanghaje, nicméně i ta ostatní jsou úchvatnou podívanou. Jedinou vadou na kráse bylo stopnutí videa v nesprávnou chvíli, díky čemuž jsme si všimli jednoho malého detailu. Jak všichni ví, fotografie jsou trochu upravovány v post-produkci a na tom není nic špatného. To stejné platí samozřejmě i pro záběry z videa a ani to nic neubírá na schopnostech iPhonu a jeho fotoaparátu. Nicméně jeden malý detail mohl celou autenticitu kampaně trochu podrazit:

6 nových reklam na iphone

Je to tak. Podle tohoto oznámení bylo na iPhone 7 Plus vyfoceno jen NĚKOLIK fotografií a v kampani byly využity i další přístroje a aplikace. To se dá interpretovat všelijak. Několik může znamenat 2 až nekonečno, další přístroje mohou znamenat vše od selfie tyče po DSLR fotoaparát za miliony dolarů a „další aplikace“ mohou zahrnovat například Photoshop.

Nic tedy není úplně jasné, můžeme ale doufat, že většina dosavadních záběrů pochází přímo z iPhonu 7 Plus, protože od obálky časopisu Billboard, víme, že i tak malinkatý objektiv dokáže úžasné věci.

6 nových reklam na iphone

Když už jsme u toho, ve zmiňovaném článku jsme si představili také dvě nové reklamy na Portrait mód a nyní byly vydány další dvě. Koncept je stejný: všechny portréty budou s Portrait módem lepší než bez něj. Z dědečka vyprávějícího vtip se stane nestárnoucí vypravěč a špinavá postranní ulička se promění ve svérázný bulvár. Úžasné.

Zdroj: 9to5mac

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!