00_app_store_becoming_a_better_place_cover

App Store se stává trochu příjemnějším místem

#Novinky
2017. 03. 29.

Apple se ve svém obchodu s aplikacemi neustále snaží udržovat pořádek a díky nové regulaci bude mít App Store trochu kulturnější prostředí. Již žádné clickbaitové názvy aplikací.

Ve Storu máme skvěle vytvořené aplikace nebo aplikace od známých vývojářů, které ve skutečnosti nepotřebují velkou propagaci, lidé si je prostě stáhnou. A pak tu máme aplikace, jež se snaží nalákat uživatele ještě před stažením na to, že jsou zdarma. Vývojáři si všechno několikrát pojišťují, velkými písmeny hází dá názvu „FREE“, občas se pořádně rozjedou a přidají i pár vykřičníků – !!FREE!! Většina těchto aplikací má obdobný systém, kdy je prvních pět minut skutečně zdarma, ale pak si řeknou o větší či menší sumu pro další používání.

Nikoho nejmenujeme…
Nikoho nejmenujeme…

Apple chce dát tomuto fenoménu stopku. Přestože se vývojáře snažili nejdříve přesvědčit, aby k rozumnějším názvům přešli sami, je teď americká firma připravena nasadit agresivnější přístup. Pokud vývojář pošle na schválení do App Storu aplikaci, která má informaci o své ceně v názvu nebo ve screenshotu, bude vrácena zpátky s chybovou zprávou.

Vaše aplikace obsahuje v názvu, ikonce, screenshotu nebo preview zobrazeném na App Store odkazy na cenu aplikace, což do těchto metadat nepatří. Odeberte prosím jakékoliv odkazy o ceně aplikace z názvu aplikace, a to včetně odkazů na cenu zdarma nebo na slevu. Pokud budete chtít inzerovat změnu ceny své aplikace, ideálním prostorem pro to je popisek aplikace. Změnu ceny aplikace je možné provést v iTunes Connect v sekci Pricing and Availability.

02_app_store_becoming_a_better_place

Apple se App Store neustále snaží udělat co nejtransparentnějším, a to jak skrze opravování svých vlastních algoritmů, tak přes obrovskou změnu v podobě odstřihnutí aplikací, jež se staly opuštěné.

Zdroj: 9to5mac

Přidejte komentář