apple potřetí v řadě nejlepší podpora

Apple je při řešení problémů s produktem nejlepší

#Novinky
2017. 03. 13.

Podle průzkumu časopisu Laptop Magazine má Apple nejlepší podporu ze všech technologických společností. Překonal i takové giganty jako Microsoft, HP nebo momentálně druhý Acer.

Když si koupíte nějaký produkt, vedle všech vašich ostatních kritérií hraje velice důležitou roli cenovka, která většinou ve prospěch Applu moc nehraje. Mohli bychom přijít s nespočtem argumentů, proč MacBook Pro stojí tolik, kolik stojí, to ale nic nezmění na faktu, že opravdu záleží na tom, jakých služeb se vám dostane společně s nákupem hardwaru nebo softwaru. Dostatečná podpora k produktu je nezbytná zejména pro firemní použití – Apple by měl vyřešit můj problém, pokud nějaký se zakoupeným produktem mám – ovšem i pro jednotlivce je důležité, zda si jej společnost váží, nebo ne.

apple potřetí v řadě nejlepší podpora

Nepočítejme do toho Apple Care Protection Plan nebo speciální garanční balíčky iSTYLE Apple Resellerů (které nejsou dostupné ve všech zemích), protože ty jsou prodávány samostatně a nejsou automaticky zahrnuty u produktu ani jeho ceně. Na druhou stranu je dostupná nonstop telefonická podpora, e-mailová podpora a spousta průvodců v několika jazycích online pro zákazníky, kteří žádný takový balíček nemají. Tyto maličkosti navíc jsou právě těmi, které dělají z produktů Applu opravdu prémiové zboží a také díky nim se zákazníci neustále vracejí.

Tato obchodní politika nyní Applu vynesla další ocenění: potřetí v řadě se mu podařilo se dostat až na vrchol žebříčku „Laptop Magazine Tech Support Showdown“ o nejlepší podporu. Analytici časopisu se obzvláště zaměřili na online podporu, ve které Apple porazil všechny ostatní společnosti. Zatímco telefonní podporu má o něco málo lepší Acer, celkově je nejlepší právě Apple, i když je pravda, že ostatní společnosti zaostávají jen velmi nepatrně. V čem byl Acer u telefonní podpory lepší, se nám zjistit nepodařilo, co ale na druhou stranu z tabulky vyčíst lze, je průměrná délka hovoru u Applu 6 minut, což je jeden z nejkratších průměrů hovorů.

apple potřetí v řadě nejlepší podpora

Apple můžete kontaktovat také přes Twitter na účtu zřízeném speciálně k tomuto účelu. Podle analytiků Laptop Magazine by mohl být Apple lepší při řešení problémů napsáním přímého řešení, místo odkazování na stránky podpory. Na reagování na tweety mají nicméně jen omezenou dobu, protože na tom pracují jen mezi 5.00 a 20.00 PST.

Pokud chce Apple vylepšit svou podporu, měl by zajistit, aby byli všichni pracovníci podpory obeznámeni o všech nových vlastnostech, aby mohli na otázky podávat přesné informace. Jejich účet na Twitteru by také mohl být lepší, kdyby poskytoval přímé odpovědi a neodkazoval na obsah, kde se dá řešení najít. Celkově ale Apple nabízí nejlepší podporu ze všech výrobců laptopů, jako je tomu již mnoho let.

Zdroj: MacRumors

Přidejte komentář