00_apple_creating_ads_with_twitter_messages_cover

Apple tvoří reklamy na iPad s twitterovými uživateli

#Novinky
2017. 02. 20.

Apple tvrdí, že je iPad Pro skvělou alternativou pro slabší PC. Vše pak dokazují pomocí twitterových příspěvků, v nichž si uživatelé na něco stěžovali, a ukazují, proč je právě iPad Pro tím ideálním řešením.

Cílem iPadu Pro pochopitelně není nahrazení celého počítače. Existuje však mnoho uživatelů, kteří nepotřebují extra funkce klasického stolního přístroje nebo množství různých USB a dalších portů. iPad Pro se pro ně může – díky své výdrži, relativně slušnému výkonu, příslušenství jako Smart Keyboard či Apple Pencil – stát přijatelnou alternativou. Zejména v kategorii laptopů či hybridních počítačů.

01_apple_creating_ads_with_twitter_messages

S takovým zařízením si není problém dělat poznámky, kreslit či vytvářet dokumenty a prezentace. Rovněž zmizí nejotravnější „nemoci Windows“, mezi něž patří třeba viry. iPad Pro zastane počítač i v řadě základních úkolů, i když se nesnaží dělat, že je notebook. Používá totiž stejné aplikace, které známe z iPhonů, jen na větší obrazovce.

Tim Cook při představení iPadu Pro v roce 2015 doufal, že se toto zařízení stane evidentnější a přesvědčivější alternativou klasického PC. Myslí si, že jde o ideální náhradu za notebooky či stolní počítače, a to i přes jinou úroveň výkonu. Podobný trend můžeme vídat na univerzitní půdě, kde se stále více lidí zbavuje těžkých laptopů s neustálou potřebou nabíjení, místo nich si pak berou jeden z modelů iPadu Pro.

Myslím si, že pokud se právě díváte na PC, proč byste si měli kupovat další? Ne, vážně, proč byste si nějaké koupili? Ano, iPad Pro je náhradou za notebook nebo stolní počítač pro velké množství lidí. Začnou jej používat a zjistí, že už nepotřebují nic dalšího, co by doplňovalo jejich telefony.

Nejnovější reklamy následují stejnou myšlenku – ukazují nám situace, kdy je iPad Pro ideální volbou. Zajímavostí je, že všechny použité twitterové zprávy jsou reálné. V reklamě jen konkrétní osobu nahrazuje herec. Není složité si všimnout, že Apple v posledních dvaceti letech rád využívá systému, kdy nastoluje otázku, jíž sám pak řeší.

Něco velice podobného měl Apple na přelomu tisíciletí se sérií „Get a Mac“, kde se Justin Long ukazoval v roli Macu jako zrádce a John Hodgman v roli PC. Lidé tyto reklamy řadí do zlatého fondu, čili Apple určitě se současnou sérií chybu neudělal. Jestliže by se firmě pomocí tohoto přístupu podařilo zvýšit slabé prodeje tabletů, byl by to pro trh jistě příjemný impuls.

Zdroje: 9to5mac a The Verge

Přidejte komentář
  • Štěpán Vácha

    Je to Justin Long.

    • Ex1tus

      Děkujeme za upozornění, chybku jsme opravili.