imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budoucnost je tady!

Apple představil iPhone X

apple

Dvě třetiny Američanů vlastní nějaký produkt od Applu


Již před tím jsme tušili, že v USA jsou nejvíce oblíbené produkty Applu, nyní se k nám ovšem dostaly pro naše tvrzení konkrétní důkazy. Apple je v USA jako plané neštovice: všichni ho měli, a kdo ne, dřív nebo později ho dostane. Nicméně oproti planým neštovicím si lidé Apple s radostí nechají.

Nejdříve průzkum CNBC ukázal, že z určitého úhlu Apple produkuje nejdemokratičtější produkty nehledě na jeho relativní ceny. Vlastnictví jeho produktů se pohybovalo na stejné úrovni ve všech příjmových, věkových a rasových skupinách bez ohledu na pohlaví nebo víru. To znamená, že iPhone a další produkty se dostanou ke všem třídám společnosti.

apple

Samozřejmě ve dvou extrémních kategoriích lze sledovat určité rozdíly, nejsou ale tak velké jako v případě luxusních aut nebo značkových doplňků. Zhruba 64 % američanů vlastní nějaký produkt Applu. V případě lidí, kteří vydělávají méně než 30 000 dolarů ročně, toto číslo klesá na 50 %. Na druhou stranu u lidí vydělávajících alespoň 100 000 dolarů ročně toto číslo stoupá na 87 %.

Průměrně vlastní každá domácnost minimálně dva produkty z Cupertina. U bohatších rodin je to dokonce 4,7 produktu. Na západě pak vlastní v průměru 3,7 produktu, zatímco na jihu 2,2 produktu Applu. To znamená, že pokud vlastníte iPhone, Apple Watch a AirPods a vaše drahá polovička iPhone a iPad, pak byste se mohli řadit mezi průměrné občany USA.

apple

Zajímavá je také rychlost rozšiřování. Aktuální průzkum se zastavil na čísle 64 %, zatímco před pěti lety to bylo „pouhých“ 50 %. To stejné platí i o číslu produktů v jedné domácnosti. To se za posledních pět let zvedlo o celé jedno zařízení.

Nenapadá mě žádný jiný produkt – zejména žádný z vyšší cenové kategorie – který takovým způsobem proniká společností a zaznamenává takový růst. – řiká Jay Campbell, který stojí za průzkumem pro společnost Hart Research.

apple

Průzkumu se zúčastnilo 800 respondentů. Mimochodem chybovost byla stanovena na 3,5 %.

Zdroj: Cult of Mac

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!