imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Odstartujte nový rok efektivně!

Aplikace, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů.

apple

Dvě třetiny Američanů vlastní nějaký produkt od Applu


Již před tím jsme tušili, že v USA jsou nejvíce oblíbené produkty Applu, nyní se k nám ovšem dostaly pro naše tvrzení konkrétní důkazy. Apple je v USA jako plané neštovice: všichni ho měli, a kdo ne, dřív nebo později ho dostane. Nicméně oproti planým neštovicím si lidé Apple s radostí nechají.

Nejdříve průzkum CNBC ukázal, že z určitého úhlu Apple produkuje nejdemokratičtější produkty nehledě na jeho relativní ceny. Vlastnictví jeho produktů se pohybovalo na stejné úrovni ve všech příjmových, věkových a rasových skupinách bez ohledu na pohlaví nebo víru. To znamená, že iPhone a další produkty se dostanou ke všem třídám společnosti.

apple

Samozřejmě ve dvou extrémních kategoriích lze sledovat určité rozdíly, nejsou ale tak velké jako v případě luxusních aut nebo značkových doplňků. Zhruba 64 % američanů vlastní nějaký produkt Applu. V případě lidí, kteří vydělávají méně než 30 000 dolarů ročně, toto číslo klesá na 50 %. Na druhou stranu u lidí vydělávajících alespoň 100 000 dolarů ročně toto číslo stoupá na 87 %.

Průměrně vlastní každá domácnost minimálně dva produkty z Cupertina. U bohatších rodin je to dokonce 4,7 produktu. Na západě pak vlastní v průměru 3,7 produktu, zatímco na jihu 2,2 produktu Applu. To znamená, že pokud vlastníte iPhone, Apple Watch a AirPods a vaše drahá polovička iPhone a iPad, pak byste se mohli řadit mezi průměrné občany USA.

apple

Zajímavá je také rychlost rozšiřování. Aktuální průzkum se zastavil na čísle 64 %, zatímco před pěti lety to bylo „pouhých“ 50 %. To stejné platí i o číslu produktů v jedné domácnosti. To se za posledních pět let zvedlo o celé jedno zařízení.

Nenapadá mě žádný jiný produkt – zejména žádný z vyšší cenové kategorie – který takovým způsobem proniká společností a zaznamenává takový růst. – řiká Jay Campbell, který stojí za průzkumem pro společnost Hart Research.

apple

Průzkumu se zúčastnilo 800 respondentů. Mimochodem chybovost byla stanovena na 3,5 %.

Zdroj: Cult of Mac

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!