imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Veškeré informace o iPhonu 8 naleznete zde

huawei reklama macintosh herec

Herec z reklam na Macintoshe propaguje Huawei


Čínský mobilní gigant udělá vše pro to, aby dobyl domovinu Applu, Spojené státy, a dle všeho k vítězství použije i herce Justina Longa známého z reklam na Mac.

Herce Justina Longa můžete znát z klasických reklam Applu, ve kterých ztvárnil počítač Macintosh proti PC v podobě Johna Hodgmana. Ve vtipných reklamách v rámci kampaně „Get a Mac“ z let 2006-2009 byly v rámci dialogů vyjmenovány všechny hlavní výhody počítačů Apple a nevýhody počítačů PC.

huawei reklama macintosh herec

Jeden takový typický dialog:

– „Ahoj, já jsem Mac!“
– „A já jsem PC.“
– „Pozdrav pánbůh! Seš v pohodě?“
– „Ne, nejsem. Chytil jsem nějaký virus.“
– „No jo.“
– „Děkuju. Měl by ses držet dál, tenhle je nakažlivý.“
– „To je dobrý, budu v pohodě.“
– „Ne, ne, nehraj si na hrdinu, minulý rok bylo na PC 114 000 známých virusů.“
– „Na PC, ne na Mac, takže…“
– „Asi si budu muset spadnout…“
– „Jestli myslíš… že ti to pomůže… tak jo.“

Rozhodně se na následující výběr těchto reklam podívejte, některé z nich jsou totiž tak dobré, že by se mohli zasmát i uživatelé PC.

Koneckonců je naprosto pochopitelné, proč si Huawei najal samotné ztělesnění Macintoshe. Podle firmy Blast Radius, která reklamy vytváří, a její CEO Jessice Grizzelové, to není žádná náhoda a šlo o promyšlený tah, přenést jednu z největších ikon Applu na stranu Huawei.

Rozhodně to byl důvod, proč jsme o Justinovi uvažovali jako o potencionálním partnerovi Huawei.

– řekla Grizzelová k návaznosti na vztah mezi Justinem Longem a cupertinské společnosti.

huawei reklama macintosh herec justin long

V první reklamě uvidíme Justina při pracovním pohovoru, ačkoliv je tam v podstatě sám. Jeho protějškem je totiž vlajková loď Huawei, Mate 9, kterou se snaží přesvědčit o svých kvalitách pro vedení dalších reklam, ačkoliv nemá v tomto oboru žádné předchozí zkušenosti. Telefon reaguje na Justinova slova emotikonami, fotografiemi a videi.

Jessica Grizzelová tvrdí, že plánují přiblížení k Applu a v aktuální kampani chtějí nalézt „zlatou střední cestu, přes kterou bude tato myšlenka navozena a ne vysloveně oznámena“.

Dějová linie video série postaví Justina do role nového vedoucího poskytujícího rady pro produkty Huawei při jejich uvedení na trh. Justinova minulost jako prodejce v reklamách Applu okořeňuje videa Huawei zajímavým podtextem a staví na reputaci vyzývaného na (americkém) trhu.

Jedná se o vhozenou rukavici pro Apple, jelikož Huawei doposud nemohl si americkou fanouškovskou základnu získat na svou stranu, i když v Číně má Huawei obrovský úspěch a v několika evropských zemích dokonce vede. Nicméně za velkou louží jim chybí nějaké kontrakty a tak na trh USA proniknout zatím nemohou. K tomu by mělo podle plánů dojít za 3 roky.

Aktuální reklamní kampaň je skvělým tahem, ačkoliv provedení trochu pokulhává. Reklamy nevypadají, že by přitahovaly nějakou zvláštní pozornost, ani že by byly nějak obzvláště vtipné. Pochybujeme, že dojde na nějakou reklamní válku mezi Applem a Huawei, protože to byla většinou doména Applu a Microsoftu, ale za pokus to stojí.

Zdroj: Apple Insider

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!