imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Pozvánky na říjnovou Keynote jsou tu

Sledujte událost s námi!

homo machina

Homo Machina aneb cesta do lidského těla


Homo Machina je 2D naučná hra, ve které se dozvíte spoustu zajímavých informací o fungování lidského těla.

Vzdělávací hry mají většinou dva problémy. Jsou moc nudné a uživatelské rozhraní je otřesné. Vytvořit hezký a vzdělávací obsah na téma, které ve vás vyvolává vzpomínky na nekonečné sezení za školní lavicí, není nic jednoduchého. Není tedy divu, že jsou daleko oblíbenější hry akční.

Studio ARTE nyní představilo hru od pařížského týmu Darjeeling, který chtěl všechny tyto překážky překonat. A musíme říci, že se jim to podařilo. Homo Machina je zábavná vzdělávací hra s excelentní grafikou.

Ilustrace jsou přitom ručně malované kresby Dr. Fritze Kahna (1888-1968), německého gynekologa a autora sci-fi. Na svých dílech vyobrazuje lidské tělo jako továrnu. Příběh je jednoduchý, ale zábavný.

homo machina

Cíl hry je prostý. Musíte se postarat, aby spojení tělo-stroj fungovalo za každé situace. Tedy při vstávání, jezení, čichání atd. Navštívit budete muset různá oddělení, ve kterých musíte vyřešit úkoly na základě dané situace. Hra sice není nijak zvlášť obtížná, u několika úkolů se ale pravděpodobně dosti zapotíte.

Hru si tak užijí děti i dospělí. Děti se navíc při hraní naučí něco nového a užitečného.

homo machina

Homo Machina je dostupná pro iOS i pro Android. První kapitola je zdarma a můžete si ji vyzkoušet také přímo ve svém prohlížeči.

Stáhnout Homo Machina z App Storu (iPhone, iPad – 79 Kč)

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.