imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube
iphone x

Kdy můžeme očekávat vydání bety iOS 12?

Podívali jsme se na tendence z posledních let

apple reklama

Komunikační tým Applu vyhrál několik hodnotných ocenění


Před několika dny se uskutečnil festival Cannes Lions, na kterém jsou oceňovány společnosti a jednotlivci za své marketingové a komunikační aktivity. Applu se podařilo vyhrát několik důležitých titulů, včetně dvou hlavních.

V loňském roce představil Apple spoustu skvělých reklam. Po legendární reklamě na Super Bowlu z roku 1984 si snad ani Apple bez kreativních reklam nedokážeme představit. Tým marketingu a komunikací odvádí svou práci na výbornou. Apple si totiž z Cannes odnesl dvě hlavní ceny. Grand Prix za komunikační kampaň obchodů „Today at Apple“ a za virální reklamu „Welcome Home“.

Reklama na „Welcome Home“ zaznamenala po vydání obrovský úspěch a my sami jsme se do atmosféry klipu zamilovali. Důležitější než náš názor je ovšem názor odborníků z odvětví. Kromě hlavní ceny si reklama odnesla cenu Golden Lion v kategorii „Production Design and Online Consumer Durables“, cenu Silver Lion v kategorii „Music Adaptation and Online Fiction“ a Bronze Lion za kameru.

Druhou hlavní cenu vyhrál Apple za program „Today at Apple“, který se soustředí na zážitek a propagaci značky v maloobchodním prostředí. V Apple Storech se již rok pořádají vzdělávací semináře, v rámci kterých se návštěvníci seznamují se světem Applu pomocí různých kreativních aktivit.

Návštěvníci se učí fotografovat, programovat nebo skládat hudbu, díky čemuž se z „Today at Apple“ stal středobod uměleckých zájmů. Angela Ahrendtsová, viceprezidentka Applu pro obchod, uvedla, že jejich vzdělávací program je jedním z největších produktů Applu v historii společnosti.

Program „Today at Apple“ získal cenu Titanium Lion v kategorii „Brand Experience“. Ocenění se dočkala také celá řada dalších reklam: video „Barbers“ z kampaně na iPhone 7 (režie, střih, kamera, hudba) a „Holiday“ (kamera a hudba). Ocenění si odnesla také videa „Unlock“, Siri s The Rockem a Appoclypse z WWDC 2017. Níže naleznete všechna nominovaná a oceněná videa.

Zdroj: 9to5Mac

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.