imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budoucnost je tady!

Apple představil iPhone X

Na jaře dorazí Planet of the Apps


Eddy Cue, seniorní vice prezident internetového softwaru a služeb Applu, se rozhovořil o druhém seriálu, jenž bude dostupný pouze skrze Apple Music.

Apple Music je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích zábavních služeb online, v současnosti má 20 milionů předplatitelů, a to přestože firma z Cupertina rozjela tento model až před rokem a půl. Po Carpool Karaoke okamžitě přichází s dalším pořadem jménem Planet of the Apps. V něm bude cílem jednotlivých účastníků představit porotcům své nápady na aplikaci v 60 vteřinách. Jestliže pak budou vybráni, pomohou jim v rozvoji aplikace a dočkají se i velké podpory v podobě mentorování a zkušeností nejlepších lidí ze Silicon Valley.

Eddy se o novém pořadu rozhovořil na konferenci Code Media. Myslí si, že genialita za těmito sériemi je dodržování schématu, můžete je tak sledovat z libovolného zařízení Applu. Potřebujete akorát předplatné Apple Music a okamžitě si můžete vedle klasického poslechu hudby užívat i novou sérii. A to během cestování, doma na televizi… stejně, jako to umí třeba Netflix. Kdykoliv chcete a bez otravných reklam.

Dodal také, že si podle Applu spousta lidí zbytečně předplácí kabelovou televizi (navíc je podobné předplatné v USA velice drahé) a platí za stovky kanálů, které prostě nesledují. Pro představu – sledování kabelovky v Americe vyjde na 100-160 dolarů měsíčně, Apple Music vyjde jen na 5 dolarů. Vedle toho uživatelé sledují hromadu otravných reklam, a to pochopitelně včetně těch, o které skutečně nemají zájem. Doufají v to, že jak se bude streamování klasických programů rozšiřovat, bude tu více lidí sledujících různé kanály přes celý den.

Apple sází na uživatelskou přívětivost, jelikož je Apple Music skutečně snadný na ovládání a má jednoduché uživatelské rozhraní. Služba by navíc mohla překonat i další streamovací služby, a to právě skrze vlastní pořady. Již dříve však Jimmy Iovine řekl, že se Apple Music nechce srovnávat s Netflixem nebo Spotify, protože mají v plánu přinést komplexnější konzumaci obsahu:

V Apple Music se snažíme vytvořit kompletní kulturní a popkulturní zážitek, což se děje skrz audio a video. Jestliže do mé kanceláře přijde South Park, nebudu ho vyhazovat s tím, že to nejsou hudebníci, chápete? Přijdeme se vším, co bude populární a praští nás přes nos.

– řekl dříve Iovine.

Zdroje: 9to5mac 1 a 2

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!