imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Veškeré informace o iPhonu 8 naleznete zde

apple music reklama na giphy

Reklamy na Apple Music na Giphy


Pokud nebyl rok 2016 rok obrázků gif, pak jím rok 2017 rozhodně bude. Apple pozvedl definici marketingu na úplně novou úroveň. Společnost přidala na stránku Giphy několik fotografií s logem Apple Music. To se nemusí líbit hned každému, když se ale podíváme, jak fungují sociální média, jde o skvělou marketingovou strategii.

Kdo nedostal za poslední rok do Messengeru ani jeden gif, ať zvedne ruku. Nikdo se nehlásí? Tak vidíte. Právě proto je nápad Applu dostat jeho logo na nejznámější službu pro posílání gifů brilantní. Nahrané obrázky jdou rovnou na Twitter a přesně to se také stalo při propagování dokumentu Harry Styles. Dokument byl uvolněn během slavnostního večírku v rámci uvedení nejnovějšího alba mladého zpěváka a vyobrazuje proces tvorby takového alba. Zajímavé na tom je, že dokument je exkluzivně dostupný pouze v Apple Music.

apple music reklama na giphy

Gify jsou pro Apple skvělou cestou, jak dostat informace ke svým uživatelům tou nejsnáze pochopitelnou a nejrychlejší cestou. Takovou zprávu totiž pochopíte v rámci jednotek sekund. Na druhou stranu existuje něco, co se nedá říct o filmu o popovém zpěvákovi během několika sekund? Společnost vytvořila 84 speciálních gifů, které nahrála na Giphy, a všechny se týkají unikátního obsahu Apple Music. Kdyby pak z některých z nich vzešly nějaké meme, jednalo by se o obrovský marketingový úspěch.

apple music reklama na giphy

Giphy se stává podstatnou součástí iPhonů a dostat se na něj můžete ihned přes aplikaci dostupnou na App Storu a přítomen je také na všech větších sociálních sítích, jako například Facebook a Twitter. Na stránku může nahrát svůj gif úplně každý, tudíž i Apple, pokud chce – a to opravdu chce. Těšíme se, až se do války gifů přidají i další společnosti, jestli tedy k nějaké vůbec dojde.

Zdroj: Apple Insider

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!