imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budoucnost je tady!

Apple představil iPhone X

nové reklamy ipad pro

Tři vtipné reklamy na iPad Pro


Reklamní kampaň Applu, ve které reaguje na zprávy z Twitteru, pokračuje a vyzdvihuje výhody iPadu Pro. Vlastnosti, kterým se nyní dostalo 15 sekund slávy, jsou výdrž baterie, přenositelnost a nízká hmotnost.

Apple se v únoru rozhodl navýšit prodeje iPadu Pro a začal s kampaní založenou na již úspěšném principu reakcí. V kampani tak zobrazuje reálné tweety uživatelů hraných herci a vypravěč se poté snaží daný problém vyřešit. Cílem těchto videí je samozřejmě zvednout prodeje tabletů na úkor levných stolních počítačů a notebooků. Jedna ze starších reklam:

V následující nové reklamě si uživatelka stěžuje na to, že je její laptop příliš těžký. Odpověď je jednoduchá: iPad Pro je lehký jako pírko a navíc dost výkonný na to, aby se na něm dalo pohodlně pracovat s Excelem nebo Powerpointem.

Druhé video je zaměřené na studenty. Chudák holka se chce ve svém pokoji učit, jenže její spolubydlící má se svým přítelem trochu jiné plány. Řešení je opět jednoduché, běžte ven! Svůj iPad si s sebou můžete vzít kamkoliv a studovat s ním kdekoliv chcete.

A konečně v třetím videu se dozvíte něco, co už možná víte: baterie iPadu Pro dokáže vydržet celý den a nestane se vám nepříjemná situace jako zobrazené dámě, které se uprostřed letu vybil notebook a čeká ji tak dlouhý let.

I když jsou tyto reklamy povedené, je potřeba u nich poukázat na pár chybiček. Na jednu stranu ano, iPad Pro dovede být ve vyobrazených situacích užitečným pomocníkem, nicméně iOS stále nedokáže nahradit funkce základního laptopu. Nehledě na to, že za cenu iPadu Pro byste si mohli koupit slušně vybavený notebook.

Taktéž nezní pravděpodobně, že by se Apple snažil zvýšit prodeje rok a půl starého zařízení, ačkoliv by mu to samozřejmě nevadilo. Podle zpráv většiny dodavatelů je nová série Pro takřka za rohem. Je tedy pravděpodobnější, že hlavním cílem těchto reklam je připravit půdu pro uvedení nového zařízení Pro a iPadů všeobecně. Reklamy mají poukázat na to, že tablety PC nahradit dovedou.

nové reklamy ipad pro

To by mohlo platit také zejména v případě, že by se nám dostalo dokovací stanice, do které bychom tablet umístili a na externím monitoru by běžel operační systém podobný stolnímu počítači. Moment, tento koncept už jsme někde viděli…

Zdroj: Macrumors

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!