imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Pozvánky na říjnovou Keynote jsou tu

Sledujte událost s námi!

Ve vývojářském týmu Apple Car byl podepsán další hvězdný inženýr


Po pěti letech bude Dougu Fieldovi opět vystavovat fakturu Apple. Inženýr opustil technologickou společnost kvůli Tesle, nyní se vrací, aby opět pracoval na projektu Apple Car.

Výborný inženýr je pro technologickou společnost požehnáním, dokonce i pro Apple je příchod velkého jména důležitý. Mezi lety 2013 a 2016 mohl i lídr pocítit jistou míru nepříjemností, když mu stále lepší a lepší zaměstnanci chodili dávat výpovědi. Důvodem byla Tesla.

V té době stačilo, aby Elon Musk lusknul prsty, a dostal do svého týmu hvězdu z Applu. Každý chtěl být součástí inovativní firmy a změnit díky technologiím životy milionů lidí. Doug Field strávil v Applu pět let, když se podílel na produktech, jako jsou MacBook Pro, MacBook Air a iMac. Jednoho dne mu zazvonil telefon a obsadil pozici vice prezidenta v Tesle.

Doug vice prezident inženýrské části pro hardware Macu, následně VP Tesly, je nyní zpět v Applu. Navíc pracuje po boku Boba Mansfielda na iniciativně Project Titan. Bob se do Applu vrátil z důchodu v roce 2016, dřív v americké firmě pracoval přes 14 let. Vedl vývoj iMaců a MacBooků, následně se stal pravou rukou Tima Cooka u tak speciálních projektů, jakými jsou Apple Watch.

Co víme o tom, co se v Applu kutí a kdy se dozvíme něco více o automobilovém projektu – jestli tedy vůbec někdy. Musíme ale připojit jednu myšlenku: lidé, jako Doug a Bob, potřebují větší výzvu a odměnu než jen tučný šek.

Zdroj: 9to5Mac

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.