imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube
iphone x

Kdy můžeme očekávat vydání bety iOS 12?

Podívali jsme se na tendence z posledních let

apple podpora

Volali jsme na zákaznickou podporu Applu a byli jsme mile překvapeni


Apple vyřešil po telefonu jeden náš dlouhotrvající problém s účtem za jednu minutu. Zde vám přinášíme naši zkušenost se zákaznickou podporou Applu.

Nikdo nemá rád, když musí kontaktovat po telefonu zákaznickou podporu. Je to zdlouhavé, otravné a většinou se navíc dohadujete s někým, kdo o vašem problému nemá ani páru. Z přístupu některých zákaznických center pak můžete mít doslova noční můry. Kvůli špatným zkušenostem jsme nečekali, že bychom se někdy dočkali něčeho pozitivního. S Applem bylo ale vše jinak.

apple přístroje

Za celé roky se nenašel jediný problém, který by nešel vyřešit krátkým hledáním na internetu. Nás trápil několik měsíců problém s iMessage. Nakonec přestalo fungovat na našem MacBooku a iPadu a fungovalo pouze na iPhonu.

Odhodlali jsme se tedy navštívit zákaznickou podporu Applu. Po pár kliknutích jsme vyplnili formulář a popsali náš problém, aby na něj byli připravení, jakmile budeme volat. Hned jakmile jsme mohli, vytočili jsme číslo zákaznické podpory 800 700 527, kde se nás příjemným hlasem zeptala paní na náš problém, samozřejmě v českém jazyce.

sluchátka

Zeptala se nás na kontakt v případě přerušení hovoru. Poté se zeptala, zda by mohl hovor pokračovat v angličtině. Nevíme, co by se stalo, kdybychom odpověděli, že ne, ale okamžitě nás přesměrovala na svého kolegu. V rámci čekání na spojení jsme poslouchali největší pecky z Apple Music, nicméně po 3-4 minutách nás to přestalo bavit a zavěsili jsme.

Do 2 minut jsme obdrželi hovor od zákaznické podpory z Indie. Pracovník věděl o našem problému vše. Poprosil nás, abychom se přihlásili na appleid.apple.com a dole na stránce kliknuli na Support Pin. Po vygenerování 4místného kódu byl náš účet přístupný i podpoře.

lidi

Vše, co jsme nyní museli udělat, bylo počkat nějakých 50 sekund na zrušení a obnovení účtu. Poté jsme byli požádání o přihlášení k iMessage na zařízení, na kterém před tím nefungovalo. Úspěch! Applu trvalo vyřešit náš problém po telefonu prakticky do jedné minuty. Pokud máte tedy nějaký problém, nebojte se kontaktovat zákaznickou podporu Applu. S vaším problémem si hravě poradí a ještě je více než příjemná.

Nebo můžete zkusit naše tipy a najít řešení svého problému tam.

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!