imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Veškeré informace o iPhonu 8 naleznete zde

mobilní hry dvakrát větší než konzole

Za mobilní hry utrácíme dvakrát více než na konzolích


Podle zpráv IDC a App Annie byl rok 2016 rokem mobilních her a to zejména díky Pokémon Go. Úspěch AR a VR her je nezpochybnitelný, tudíž jdou trendy ruku v ruce s těmito technologiemi.

Senior viceprezidentka výzkumu u App Annie Danielle Levitasová tvrdí, že rok 2016 byl pro mobilní hry zatím vůbec nejlepší: uživatelé utratili za hry o téměř 25 % více než minulý rok. App Annie také předpovídá, že růst AR (rozšířená realita) a VR (virtuální realita) her bude v následujícím období rapidně stoupat a mobilní platforma bude nadále největším zdrojem příjmů.

mobilní hry dvakrát větší než konzole

Zhruba 35 % všech aplikací na App Storu a Google Play jsou hry, což je poměrně zajímavé, protože právě z her pochází celých 80 % veškerých příjmů z aplikací. Závěr obou analytických společností je takový, že více peněz se rozhodně utrácí na App Storu, ačkoliv žádná konkrétní čísla zveřejněna nebyla. Čína a Japonsko hrají v nesmírném úspěchu mobilních her důležitou roli, obě země jsou totiž kolébkou her a to platí samozřejmě i pro ty mobilní. Nejlepší iOS hrou byla například Fantasy Westward Journey a taková Pokémon GO překonala se svým příjmem téměř 1 miliarda dolarů několik rekordů.

Díky vzestupu her využívajících AR si podle dat ze září 2016 nějakou takovou zahrálo zhruba 24 milionů Američanů. 56 % z nich byli lidé mladší 25 let. VR hrám se až tak nedařilo, za stejné časové období si nějakou zahrálo 4,5 milionu Američanů, přičemž zde převažují starší hráči. 56 % hráčů byli muži a 46 % z nich hrálo hry více než 15 hodin týdně. Tato skupina také za hry utrácí vůbec nejvíce, o celých 42 % více než průměrný hráč za třetí kvartál roku 2016.

Zdroj: Apple World Today

Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.

Klikněte zde!