imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

AirPods jsou druhým nejlépe prodávaným produktem Applu v historii


Podle nejnovějších statistik Above Avalon mají AirPods nejlepší úvodní dva roky mezi všemi produkty Applu, jen s výjimkou iPadu. Navíc poptávka po produktu konstantně roste.

AirPods jsou nepochybně jedním z největších příběhů úspěchu v Applu. Šlo o zcela nový produkt, plný vzrušujících technologií, perfektně odpovídající stále rostoucí popularitě nositelností. Načasování bylo tak skvělé, že AirPods řada lidí pořídila jako dárek, stejně tak tomu bývá až dodnes.

Tentokrát Above Avalon vyjádřili poptávku po produktu ve své nejnovější statistice „AirPods Have Gone Viral“. Z čísel prodaných kusů za měřené kvartály se ukazuje, že během prvních dvou let od uvedení se nevedlo tak dobře žádnému produktu od Applu, kromě iPadů.

Abychom se vyhnuli zavádějícím konotacím: mluvíme pouze o prvních dvou letech od uvedení produktu na trh. V případě iPhonu se tak bavíme o letech 2007-2009, v případě AirPods pak o 2016-2018. Rozdíly v číslech je tak potřeba brát s rezervou, zaměření na technologie je nyní úplně někde jinde, než tomu bylo před deseti lety. Tento fakt hrál velkou roli i v tom, že se lépe než iPhonům vedlo i iPadům. V celkových prodejích je na prvním místě pochopitelně smartphone od Applu.

Jelikož čísla výše ukazují výsledky daných kvartálů, která jsou ještě rozhozena sezónností, máme tu i čísla sledující kumulativní statistiky. Jak můžeme vidět, i tak jsou AirPods druhým nejlépe prodávaným produktem, pokud je odhadovaný počet 40 milionů prodaných kusů správný (Apple stále k AirPods odmítá ukázat oficiální čísla).

Všechno tohle vidíme i v datech z vyhledávání. Sledujeme vrchol poptávky během svátků, můžeme vidět, že se počet vyhledávání na Googlu po roce zdvojnásobil, po dvou letech to byl už pětinásobek počtu hledání. Ve světle dat nejde o přehánění, pokud řekneme, že jsou AirPods příběhem o úspěchu. A to i přesto, že jsme se za dva roky nedočkali updatu produktu.

Zdroj: Above Avalon

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.