imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Otestovali jsme iPhone XS Max

Podívejte se, jak se nám líbil po dlouhodobém testování!

AirPods jsou největším vítězem MS ve fotbale


Prakticky každý hráč světa, pokud zrovna nehrál, se ukázal se sluchátky AirPods nebo Beats. Vidíte? Je snadné stát se oficiálním sponzorem i bez skutečného sponzoringu.

Mistrovství světa ve fotbale je obrovskou událostí, jež je v řadě zemí slavena jako měsíc dlouhý svátek. Desítky milionů fanoušků sledují zápasy (dohromady se na MS 2014 dívalo více než 3,2 miliardy lidí). Není překvapením, že se zde největší firmy světa snaží získat svůj prostor. FIFA, fotbalová asociace řídící celou událost, má z letošního MS generovat přibližně 1,6 miliardy dolarů. Jde o efektivní, zároveň však skutečně nákladný marketingový nástroj.

Tedy pro ty, kdo to tak potřebují.

Faktem je, že Apple je příliš cool na to, aby při propagaci svých produktů používal stejnou cestu. Jeho zařízení jsou jednoduše tak stylová, že ani nemusí fotbalisty žádat, aby je používali. Existuje vůbec důvěryhodnější způsob propagace?

Z tohoto pohledu se tak největším vítězem MS ve fotbale stávají AirPods, sluchátka mají mezi fotbalisty obrovskou oblibu. Stejně dobře si vedly i produkty značky Beats. Pochybujete? Rádi vám ukážeme fotky, kde vidíme velké hvězdy… no, jednoduše najděte jeden důležitý spojovací prvek.

Neymar Jr. Brazílie. AirPods.
Guillermo Ochoa. Mexiko. Airpods.
Javier Hernandez. Mexiko. AirPods.
Julian Draxler. Německo. AirPods.
Romelu Lukaku. Belglie. Beats.
Jesse Lingard. Anglie. AirPods.
Kyle Walker a Danny Welbeck. Anglie. AirPods.
Marcus Rashford. Anglie. Beats.
Willian Borges da Silva. Brazílie. Přidejme si takto i ukázku standardních EarPods.
Tým Argentiny. Kombinace AirPods a Beats.

FIFA má ve skutečnosti velice přísná pravidla u podobného typu marketingu. Jestliže hráči používají během MS produkty firmy, která za propagaci značky nezaplatila. Proto před zápasem vidíme hráče nosit Beats například s designem v podobě přelepených sluchátek. Na AirPods však žádné logo není, navíc mají natolik unikátní design, že si je skutečně nikdo nesplete.

Zdroj: Quartz

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.