imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Tento příspěvek nebyl aktualizován více než rok. Berte prosím na vědomí, že obsah můžete být zastaralý.

Apple je blízko překonání hranice 20 milionů prodaných iPhonů 6


Apple překonává všechny doposud zaznamenané rekordy. Zatím nejúspěšnější smartphone iPhone 6 se prodává jako o život a za pouhé první tři dny na trhu jich ubylo 10 milionů kusů. K úctyhodnému počtu přispěla velká část telefonů, které si zájemci s předstihem rezervovali na webu.

Ačkoli společnost zatím neuveřejnila žádná oficiální čísla, z informací poskytovných třetí stranou, která se specializuje na sledování prodejních výsledků, lze jasně usuzovat, že “dalších 10 milionů” iPhonů 6 a 6 Plus bude již brzy úspěšně v rukou nedočkavých zákazníků. Cíl Applu doručit 70 – 80 milionů iPhonů v tomto roce se tak postupně začíná naplňovat a z abstraktních čísel se stávají reálná.

fiksu
Zastoupení po uvedení na trh

Není známo, v jakém poměru se prodává základní model a jeho větší bratr s označením Plus. Nicméně, podle analytického serveru Fiksu a Mixpanel je rozdíl skoro neuvěřitelný a menší z dvojice vyhrála nástup prodeje poměrem vyšším než 6:1. To by v přepočtu znamenalo zhruba 8,6 milionů z celkových deseti prodaných.

V průběhu posledních týdnů se poměr zastoupení začíná pomalu ztenčovat. Rozdíl už není tak rapidní, ale stále dosahuje okolí čísel 4:1. Bez ohledu na to, na jaké údaje se díváte, je naprosto jasné, že iPhone 6 má po dvou týdnech větší podíl než měl po uvedení na trh kterýkoli z jeho nedávných předchůdců.

fiksu2
Poměr celkového zastoupení v reálném čase

Zatímco iPhone 6 vesele zvyšuje svůj náskok, druhý z rodiny, 6 Plus, je po celém světě beznadějně vyprodán. Jeho nárůst se tak na malý okamžik přibrzdil.

Zdroj: Forbes

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.