imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Otestovali jsme iPhone XS Max

Podívejte se, jak se nám líbil po dlouhodobém testování!

Chcete si jít zaběhat s Apple Watch? Nezapomeňte si je správně nastavit.


Apple Watch umí být skvělým nástrojem pro jakékoliv sportovní aktivity včetně běhání. Zejména, pokud budete postupovat podle správných kroků…

Aktualizujte si údaje o vašem zdraví

Hodinky mají spoustu různých senzorů, ovšem váš věk, pohlaví, výšku a váhu bez vaší pomoci nezjistí. A vězte, že je opravdu rozdíl, zda běží maraton 19letý chlapec, nebo 80letá babička.

Apple Watch vám poskytnou přesné výsledky pod podmínkou, že jim do začátku poskytnete vaše přesná data. Teoreticky byste měli mít tato data nastavena z doby, kdy jste hodinky aktivovali, pokud jste je ale nezadali přesně nebo se odehrály nějaké změny, nastavení provedete na iPhonu v aplikaci Watch pod záložkou My Watch v sekci Zdraví.

Kalibrace

Po nastavení údajů jsme ještě pořád ve fázi poznávání vašich vlastností. Díky kalibraci dostanete ještě přesnější data, jako jsou vzdálenost, rychlost a spálené kalorie. Navíc budou moci hodinky poskytovat přesná měření i bez zapnuté GPS. Pokud jste své hodinky nikdy nekalibrovali, začněte s resetováním kalibrace:

  • otevřete aplikaci Watch,
  • přejděte do My Watch, tapněte na Ochrana osobních údajů a zvolte Vymazat kalibraci fitness údajů.

Nyní přejdeme k samotné kalibraci:

  • Nasaďte si svoje Apple Watch a jděte na otevřené prostranství se spolehlivým signálem GPS.
  • Otevřete aplikaci Workout. Pro začátek kalibrace zvolte venkovní procházku, nebo venkovní běh. Poté choďte, nebo běhejte 20 minut v kuse.
Poznámka: Pokud máte model Series 2 nebo novější, které GPS obsahují, nepotřebujete pro kalibraci svůj iPhone. Pokud máte model bez GPS, telefon budete pro kalibraci potřebovat.

Utáhněte si řemínek

Možná vám to připadá nepodstatné, ale pozor byste měli dát také na řemínek. Pro správné čtení vašeho srdečního tepu se musí řemínek stabilně dotýkat vašeho zápěstí. Pokud ho tedy máte při každodenním nošení trochu povolený, před vyběhnutím byste si jej měli utáhnout.

Údaje

Při běhání umí Apple Watch sledovat celou řadu statistik. Ne všechny jsou ale hned viditelné.

  • Otevřete na svém iPhonu aplikaci Watch.
  • Jděte do My Watch > Cvičení > Zobrazení tréninku.
  • Tapněte na položku Vícenásobná metrika, nebo Jednotlivá metrika.
  • Při zvolení Vícenásobné metriky si můžete pro své cvičení zvolit až 5 různých údajů. Tapněte na požadované cvičení a poté na Upravit. Zde můžete metriky přidávat, odebírat a měnit jejich pořadí.
  • Při zvolení Jednotné metriky můžete otáčením digitální korunky přepínat mezi pěti metrikami.

Cíle

Nastavení požadovaných cílů vás může patřičně motivovat. Při volbě cvičení tapněte na tři tečky (…) a nastavte si své cíle na základě vzdálenosti, kalorií nebo času.

Automatické pozastavení

Pokud běháte ve městě, určitě víte, že je někdy nutné cvičení pozastavit. Například musíte čekat na přechodu nebo cokoliv jiného. V takových případech se vám hodí funkce automatického pozastavení:

  • otevřete aplikaci Watch,
  • tapněte na My Watch > Cvičení > Spuštění automatického pozastavení.

Zdroj: CNet

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.