imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Otestovali jsme iPhone XS Max

Podívejte se, jak se nám líbil po dlouhodobém testování!

apple reklama

Komunikační tým Applu vyhrál několik hodnotných ocenění


Před několika dny se uskutečnil festival Cannes Lions, na kterém jsou oceňovány společnosti a jednotlivci za své marketingové a komunikační aktivity. Applu se podařilo vyhrát několik důležitých titulů, včetně dvou hlavních.

V loňském roce představil Apple spoustu skvělých reklam. Po legendární reklamě na Super Bowlu z roku 1984 si snad ani Apple bez kreativních reklam nedokážeme představit. Tým marketingu a komunikací odvádí svou práci na výbornou. Apple si totiž z Cannes odnesl dvě hlavní ceny. Grand Prix za komunikační kampaň obchodů „Today at Apple“ a za virální reklamu „Welcome Home“.

Reklama na „Welcome Home“ zaznamenala po vydání obrovský úspěch a my sami jsme se do atmosféry klipu zamilovali. Důležitější než náš názor je ovšem názor odborníků z odvětví. Kromě hlavní ceny si reklama odnesla cenu Golden Lion v kategorii „Production Design and Online Consumer Durables“, cenu Silver Lion v kategorii „Music Adaptation and Online Fiction“ a Bronze Lion za kameru.

Druhou hlavní cenu vyhrál Apple za program „Today at Apple“, který se soustředí na zážitek a propagaci značky v maloobchodním prostředí. V Apple Storech se již rok pořádají vzdělávací semináře, v rámci kterých se návštěvníci seznamují se světem Applu pomocí různých kreativních aktivit.

Návštěvníci se učí fotografovat, programovat nebo skládat hudbu, díky čemuž se z „Today at Apple“ stal středobod uměleckých zájmů. Angela Ahrendtsová, viceprezidentka Applu pro obchod, uvedla, že jejich vzdělávací program je jedním z největších produktů Applu v historii společnosti.

Program „Today at Apple“ získal cenu Titanium Lion v kategorii „Brand Experience“. Ocenění se dočkala také celá řada dalších reklam: video „Barbers“ z kampaně na iPhone 7 (režie, střih, kamera, hudba) a „Holiday“ (kamera a hudba). Ocenění si odnesla také videa „Unlock“, Siri s The Rockem a Appoclypse z WWDC 2017. Níže naleznete všechna nominovaná a oceněná videa.

Zdroj: 9to5Mac

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.