imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Tento příspěvek nebyl aktualizován více než rok. Berte prosím na vědomí, že obsah můžete být zastaralý.

fidget spinner ios 11

Na iOS 11 si budete moci hrát s fidget spinnerem


Jak se dalo očekávat, brzy jsme se dočkali prvních pokusů o využití rozšířené reality. Mezi ně se zařadil i hit letošního léta, hračka fidget spinner.

Spousta lidí určitě slyšela o nové hračce fidget spinner, se kterou si všichni hrají. Tento malý vynález zahltil celý internet, ačkoliv průměrného člověka moc nenadchne. Fidget spinner je v podstatě rotující ložisko, se kterým točíte kolem jeho osy. Podle lidí vás to může velice rychle chytnout: jakmile ho vezmete do ruky, nebudete moci s ním přestat točit.

Tohoto fenoménu se rychle chopili i vývojáři aplikací a s pomocí ARKitu vydaného před týdnem tu máme první pokusy o rozšířenou realitu. Z následujících videí lze vidět, že iPhone předvádí velmi přesnou detekci pohybu, o čemž nicméně  Apple na WWDC mluvil velmi často. Jednoduché AR aplikace naleznete na všechna různá témata, od virtuálních zvířat, zombíků, dovednostních her, 3D grafů, map terénu a ze všeho nejdůležitější samozřejmě fidget spinner.

Samozřejmě, že výběr AR pro iPhone bude poněkud sofistikovanější a snad i daleko užitečnější. Apple plánuje udělat z iOS největší platformu pro rozšířenou realitu na světě, a jelikož s aktualizacemi OS přichází opravdu rychle, je velká naděje, že se mu to podaří. Pro Apple vyvíjí 16 milionů nadšenců, kterým se konečně dostalo vývojové prostředí, díky kterému mohou z iPhonů dostat úplné maximum.

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.