imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nový iPad Pro by mohl být neskutečně tenký


Podle nejnovějších informací by mohl být nadcházející iPad Pro tenčí než kdy jindy. A mohl by přijít o jednu funkci… hádejte, kterou.

O iPadu Pro v poslední době informovalo hned několik spolehlivých zdrojů. S každou další spekulací se tak zdá být jistější, že se zprávy z léta potvrdí. Nová generace iPadů by 1) neměla mít 3,5mm sluchátkový jack a 2) měla být extrémně tenká.

První část není nijak překvapující, po rozhodnutích u iPhonu jsme se na život bez sluchátkového konektoru připravovali. Od představení iPhonu 7 uběhla již nějaká doba a bereme to jako fakt. No u druhého bodu o velké překvapení také nejde, vždyť jde o jednu ze stálic éry designování pod Jonym Ivem.

Na Slashleaks a ve twitterovém příspěvku CoinCoinu se objevil obrázek s přesnými informacemi o velikosti zařízení. Podle nich by měl mít menší iPad Pro šířku 5,86 mm (což je o 0,2 mm méně než u původního 10,5“ iPadu Pro). Úplně jinou otázkou je, zda někdo podobnou změnu dokáže při reálném používání vůbec poznat. Když se dostaneme k dalším dvěma rozměrům, u menší varianty očekáváme 178,52 x 247,64 mm, u větší pak 215 x 280,66 mm. Parametry mimochodem odpovídají starším únikům Macotakara.

O jednom parametru však dosud nepadla konkrétní zmínka – o šířce rámečku. Otázka je vcelku důležitá, jelikož se řada uživatelů obává nepříjemností plynoucích z příliš tenkých okrajů. Hlavním problémem je, že by se ruka uživatele omylem dotýkala displeje. Podle dokumentace Slashleaks by měl mít rámeček po celém obvodu 6 mm.

Jde o nejnovější uniklé informace. Perfektně odpovídají předpovědím Guilherma Ramba o USB-C, podpoře externího displeje, možnosti používat Face ID ve více pozicích a další.

Zdroj: MacRumors

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.