imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Otestovali jsme iPhone XS Max

Podívejte se, jak se nám líbil po dlouhodobém testování!

Reklamy nás budou otravovat i v autech


Jsou všude. V metru, na ulici, na obalech chipsů, na ponožkách… všude. Díky společnosti pocházející ze Santa Clara se na ně můžete těšit i v našich automobilech.

Jak dobře víte, dnes nic není zadarmo. Jediným rozdílem je, jak se za jednotlivé věci či služby platí. Když jste v obchodě, používáte k tomu hotovost, kreditní kartu. U stahovatelného obsahu s nálepkou „free“ pak zase platíte svým časem nebo sledováním reklam. To ale přeci není problém, proč bychom měli očekávat, že pro nás někdo něco bude dělat zadarmo?

Něco jiného ale je, když musíme zaplatit dvakrát. Je dost otravné, když jdeme do kina, kam jsme si zaplatili vstupenku, ideálně ještě nakoupili předražené občerstvení, přesto film začíná až po dvaceti minutách reklam.

Americká společnost Telenav se zabývá výrobou navigací a teď přišla se skvělým nápadem, jak změnit poslední místo bez reklam (pokud neposloucháme rádio) v našem životě – zaplavme reklamním obsahem i automobily.

Firma nyní nabádá výrobce automobilů, aby s ní uzavřeli spolupráci a byli tak spolupachateli vyhubení našeho posledního místečka klidu. Vše pochopitelně zaobalili do pořádné porce krásných PR povídaček o tom, jak skvělé to pro uživatele automobilů bude a jak je jejich řešení inovativní.

Ano, klidně nás z této skvělé revoluce vynechejte. Koncept je následující – jakmile automobil zastaví, okamžitě se na palubním displeji začne objevovat hromada reklam. Auto by vám nabízelo slevy na jídlo v restauraci, kolem níž se budete večer vracet z práce, případně byste se dočkali výhodných nabídek z obchodu, jenž je také cestou.

Máme dobrý důvod k obavám, Telenav má totiž skvělé partnerství se značkami, jako jsou Ford, General Motors nebo Toyota. Připravme se tak pomalu na inzeráty podobného ražení:

Žena, nekuřačka, prodává skvěle zachovalou Toyotu z roku 2018. Bonusy: zimní sada pneumatik a 6 měsíců bez reklam!

Teď už se jen můžeme těšit na to, jak Telenav pomalu vylepší své reklamní bloky na „úroveň Facebook“, kdy se budou automaticky spouštět hlasitá videa. Už se skutečně nemůžeme dočkat…

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.