imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Otestovali jsme iPhone XS Max

Podívejte se, jak se nám líbil po dlouhodobém testování!

Tento startup by mohl zahltit oblohu reklamou


Někdo by chtěl vytvořit pomocí satelitů reklamní platformu z oblohy. Moment, cože?

Jestliže nemáte rádi trapné Google reklamy, znásobující se pop-up reklamy nebo předpremiérové kampaně na YouTube, mám pro vás špatnou zprávu. 21. století nebude pro vás. Víte proč? Dokonce i obloha by mohla být plná reklam na McDonald a Coca Colu, pro případ, že by vám unikly v tradičních médiích.

Reklamy jako takové nejsou původně dílem Satana, protože díky obsaženým informacím a správné kampani se produkt snadno dostane k cílené skupině. Dozvíte se, zda je něco ve slevě, představí vám inovace a vlastnosti produktu.

Nicméně plakáty a billboardy mají zaujmout hlavně opticky, což zákazníkovi moc informací nepřinese. Jedná se o úplně jiný přístup marketingových profesionálů, který může občas vyústit v opravdu chytlavé a vtipné kampaně. Má to ale jeden háček: čím dál méně si jich všímáme. Řešení? Zahltíme reklamou oblohu!

Podle ruského startupu je to možné pomocí satelitů a v roce 2020 by mohla být na oblohu vypuštěna první zkušební reklama. To by znamenalo nový a obrovský průlom v reklamním odvětví. Podle StarRocket jde pouze o vývoj nové mediální platformy, která ovšem vznáší také etické a sociální otázky.

Není těžké si představit, že kdyby na oblohu vypustili takové množství reklamy, s jakým se denně setkáváme online, došlo by k jejímu naprostému znečištění. Svítící objekty navíc nikdy nebyly moc dobrými kamarády s životním prostředí. Hlavně lidé v poslední době hledí spíše do svých telefonů, a tudíž dolů a ne nahoru.

Intelektuální vlastníci tohoto nápadu věří, že tento druh reklamy bude mít na budoucí generace takový dopad, až by chtěly dříve či později planetu opustit. No, to je ale ještě hodně daleko a tento koncept má před sebou zajisté lité boje s průkopem rozšířené reality. Každopádně bychom měli brát my všichni na vědomí, že příští dekády budou ve znamení radikálních změn po celé Zemi.

iMac Pro
Apple Inc. (AAPL)

Tohle už jste četli?

Nový systém se zaměřuje především na dvě oblasti: na uživatelský zážitek a na výkon. Z pohledu výkonu staví na novém frameworku Metal, který Apple již dříve přinesl na iOS. Metal kombinuje schopnosti technologií OpenGl a OpenCL do jednoho prvku.